Sidor

onsdag 5 maj 2010

Champion 4 och vecka 19

Fyrorna har nu bara två "riktiga" kapitel kvar i boken. Det finns även tre extrakapitel man kan jobba med. De har jobbat på väldigt bra och vi har hunnit med massor under terminen. Bland annat har vi arbetat med egenskrivna dialoger, intervjuer, "I Am Wearing", "My Superhero" och önskelåtar.

Nästa vecka ska vi inte arbeta med ett nytt kapitel, eftersom veckan är så kort. Istället ska alla fyrorna få ha varsin utelektion där vi pratar och gör tävlingar utomhus på engelska. 4B kommer att ha sin utelektion på tisdagen, 4A och 4C på onsdagen.

/Hanna

3 kommentarer:

Hilde sa...

Det är faktiskt lite kul att ute lektionen är på tisdag för då fyller jag ju 11 :)

Men vi ska väll inte ha glos läxa vecka 19 eller?

Hanna sa...

Hilde: Ja, jättekul att du fyller år då! Du måste påminna mig och jag råkar glömma bort att du fyller år. Nej, vi ska inte ha glosläxa, eftersom vi är lediga på fredagen!

Hilde sa...

Okej bra jag bara undrade jag var nämligen inte helt säker.

Skicka en kommentar