Sidor

måndag 10 maj 2010

Utelektion, år 4

Här kommer en lite påminnelse för år 4. Vi ska alltså ha en utelektion den här veckan. 4B är först ut imorgon (tisdag) klockan 12. Vi träffas i kapprummet och går sedan gemensamt. 4A har sin utelektion på onsdag klockan 12.40 och 4C har den på onsdag klockan 13.40. Även där träffas vi i kapprummet.

Är det någon i 4C och 4A som har en visselpipa? Ta gärna med den i så fall.

En sak är viktig att veta inför utelektionen: När jag säger "Find the ring" Ska alla ställa sig i en ring.

Jag ser fram emot lektionen. Hoppas vi får roligt tillsammans!

/Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag hittar inte var man kan lyssna på historier




mvh Ellinor svanteson klass 4c du vet vem jag e ^.^ .... hoppas jag :)

Anonym sa...

+ spel ellipelli ^.^

Hanna sa...

Hej Ellinor! Såklart att jag vet vem du är! Du går in här: http://www.britishcouncil.org/kids.htm och trycker på menyn till vänster som heter "Practise your English" Där kan du välja "Play a game", "Read a stiry" eller någon annan rolig aktivitet!

Skicka en kommentar